התחברות הרשמה

איך אפשר לעשות באייפד הקלטת מסך?

4 ביוני 2022, 13:09
צילום מסךהקלטותהקלטת מסךאייפד    
3 תשובות
כמו באייפון
ב
בדוית שם
אם זה עזר..
ב
בדוית שם
שואל השאלה:
זה לא מראה לי את הסימן הזה של ההקלטת מסך כמו באייפון
אנונימית
באותו הנושא:
אפשר לעשות הקלטת מסך במחשב?
אפשר לעשות face time באייפד פרו בגירסה של הwifi?
איך אפשר לעשות הקלטת מסך באיפון איקס?
אפשר לעשות וואצפ וואב באייפד 4???
האם כדי לי לקנות מיינקראפט באייפד?לא במחשב באייפד,אפשר לשחק עם חברים דרך האייפד?
אפשר לעשות רקע שהוא סרטון באייפד?
אפשר לעשות צילום מסך באייפד?
איזה דברים אפשר לעשות שהם לא להיות בפלאפון או באייפד כל היום?
אפשר לעשות הקלטת מסך כשהפלאפון נעול? כלומר להדליק את הקלטת מסך, לכבות את המסך ושזה ימשיך?
אפשר לעשות הקלטת מסך במחשב? (כמו באייפון)
באיזו אפליקציה לגלקסי אפשר לעשות הקלטת מסך עם קול?