3 תשובות
כמו באייפון
אם זה עזר..
שואל השאלה:
זה לא מראה לי את הסימן הזה של ההקלטת מסך כמו באייפון
זה לא מראה לי את הסימן הזה של ההקלטת מסך כמו באייפון
אנונימית
באותו הנושא: