4 תשובות
מה זאת אומרת בלי מבטא אתה מדבר על הח' ו ע' זה לא מבטא הוא מבטא את האותיות האלה כמו צריך ככה צריכה להישמע עברית תקנית בתכלס לבטא ח וע זה לא נקרא מבטא שונה זה פשוט לבטא אותן שונה ונכון לעומת העברית של רובנו ואגב אין לו שום מבטא
o12
לא
לא חושבת שהוא יכול לשיר בלי הח' וכל זה