4 תשובות
מה זאת אומרת בלי מבטא אתה מדבר על הח' ו ע' זה לא מבטא הוא מבטא את האותיות האלה כמו צריך ככה צריכה להישמע עברית תקנית בתכלס לבטא ח וע זה לא נקרא מבטא שונה זה פשוט לבטא אותן שונה ונכון לעומת העברית של רובנו ואגב אין לו שום מבטא
לא
לא ח'ושבת
לא חושבת שהוא יכול לשיר בלי הח' וכל זה
באותו הנושא: