12 תשובות
לא, אני גינגית ואני גאה בזה d:
אנונימי
זה לא פאדיחה
אני מתה על ג'ינג'ים, זה לא פדיחה
אנונימית
ממש לא, מה פדיחה בזה?
ממש לא.. גם הם בני אדם כמו כולנו וחוץ מזה שאני מכירה כמה ג'ינג'ים חתיכים ;)
את מגעילה
באמת שאת דוחה
פאדיחה להיות איתך
שואל השאלה:
דפוק לא אמרתי שזה רע! שאלתי מי חושב שכן ומי שלא..
אני בן קודם כל
וזה מגעיל מה הקשר לגינגי זה צבע שיער את רצינית? זה טמטום ואם הוא בן חכם הוא יתרחק מכלבות כמוך אם שכל ברצפה!
שואל השאלה:
שיניתי ומה נראה לך? שאלתי על חברה שלי דבר ראשון! ואני מעודדת אותה להיות איתו, והיא לא יודעת מה לעשות.. אז שאלתי בשביל לשמוע עוד דעות.. אז סתום תפה!
לא אכפת לי זאת שאלה רדודה וחסרת שכל!
פאדיחה להיות אם מי ששואל שאלה כזאת
פשוט גועל נפש
שואל השאלה:
תשקול את המילים שלך מטומטם אתה לא מכיר אותי בכלל! מי אתה שתגיד לי שאני גועל נפש?
אמרתי שעצם הרעיון של השאלה היא גועל נפש והיא רדודה
והיא מעידה על בנאדם רדוד מאוד רדוד