6 תשובות
תשתי קולה זה יעזור לך
תנסי לאכול דברים קלים אפילו פירות
דבר ראשון תשתי מלא מים לפעמים הקאות זה סימן להתייבשות ועזבי את זה כשאת מקיאה את מוציאה מלא נוזלים. תשתי.
תאכלי דברים קלים כמו מרק עם ירקות.
אנונימית
בחילה באה המון פעמים מחוסר נוזלים
אולי מרק