15 תשובות
אף אחד:
לא סובלת את דיסני
כן בטח זה ילדות
שואל השאלה:
מה למה ככה
דבר נוראי ומגעיל
לא חשבתי שקיימים אנשים ששונאים דיסני
אבל אני בכלל לא רואה, אני שונאת את הסדרות שלהם זה כן אבל הסרטים מושלמים,
אז אני רואה מידי פעם עם האחים שלי אבל כי הם ילדים זה לא כאילו ממש בא לי על זה
אני אובססיבית לסופרטקס החתיך הזה מנווה עצלנות
שואל השאלה:
כולכם פה מובטלים רצח
כןכןכןכן
קראתם לי?
כןןןן היי אני מכורה לדיסניי
אני לא סובלת, ברוך השם גם הילדים שלי לא סובלים אותם