42 תשובות
כן
כן
אני אישית לא עושה את זה בלי קשר אבל יש כאלה שכן
אנונימית
יש ויש
כן
סתם ככה לא אבל אם אני אלך לים או לבריכה אז כן
בדרך כלל כן
אל תשכח שזה לא רק בגלל חבר ...הם עושות את זה גם בשביל שיהיה יפה מתי שלובשות בגד ים
אל תשכח שזה לא רק בגלל חבר ...הם עושות את זה גם בשביל שיהיה יפה מתי שלובשות בגד ים
בעיקרון כן
אבל זה משתנה מבת לבת...
אבל זה משתנה מבת לבת...
לא כולן ממש לא, מהזה הכן הגורף הזה
אני אישית לא מורידה כי אני שמורה לחתונה, וגם כי אני לא רואה סיבה, לגלח זה סתם מציק ומגרד ושעווה זה כואב מידי
אנונימית
כן, אני אישית בגלל אסתטיקה, זה לא נוח לי
יש כאלה שזה נוח להן
יש כאלה שזה נוח להן
אנונימית
כן
אנונימי
כן זה לא קשור לגברים בדרך כלל
כן
כן
אכן, אני גם הולכת לים בזמני הפנוי:)
לא בשביל מה שיגרד לי סתם
אנונימית
אני לא.
זה מגעיל אותי המראה הזה. כמו שחקנית פו*נו
ואם כן. אני עושה בשביל עצמי. בשביל הנוחות והתחושה הטובה שלי.
לא חבר ולא לא חסר.
כמו שמנסים כל מיני תספורות בשיער...אז אותו דבר.
זה מגעיל אותי המראה הזה. כמו שחקנית פו*נו
ואם כן. אני עושה בשביל עצמי. בשביל הנוחות והתחושה הטובה שלי.
לא חבר ולא לא חסר.
כמו שמנסים כל מיני תספורות בשיער...אז אותו דבר.
כן
כל אחת מה שהיא מרגישה, לפעמים באלי להוריד לפעמים לא באלי
זה לא קשור לגברים למה אם הוא לא מוריד למה אני צריכה?
אנונימית
כן ברור
כפרה עליך אנחנו לא מגלחות בשבילכם אנחנו מגלחות בשביל עצמנו
כן
לים וזה
לים וזה
כן ברור
השיער שלי עצמי מגעיל אותי
אני אוהבת להיות חלקה
השיער שלי עצמי מגעיל אותי
אני אוהבת להיות חלקה
לייזר
כן
לא יודעת מה עם אחרות אבל אני עושה את זה
לא יודעת מה עם אחרות אבל אני עושה את זה
כן , גם בגלל אסתטיקה וגם בגלל הים
אבל רק לייזר
אבל רק לייזר
כן כי זה פשוט מסריח ולא מרגיש לי נקי ומטופח
וגם בגלל הבגד ים
וגם בגלל הבגד ים
אנונימית
כן
כן
אני כן לפחות
אני כן לפחות
ברור
כן (אני למשל)
לפעמים חחחחחחחח לפעמים אין כוח
אנונימית
כן אנחנו עושות את זה נטו בשבילנו בשביל ההרגשה שלנו או מה שזה לא יהיה ולא בשביל אף גבר
לא כל כך הבנתי למה יש כאלה שמגלחות בגלל אסתטיקה... השערות אמורות למנוע חדירה של חיידקים וזיהומים לאיבר לא?
אין פה תשובה גורפת. חלק כן וחלק לא(:
לא יודע אני בן
כשיש לי חבר תמיד מגלחת
כשאין- לא תמיד
כשאין- לא תמיד