5 תשובות
יכול להיות שזה נובע מאיזושהי מגבלה, אבל לא מחייב
שואל השאלה:
אם היא לא מאובחנת שיש לה מגבלה , זה אומר שאין לה מגבלה או שיש לה ?
אם היא לא מאובחנת שיש לה מגבלה , זה אומר שאין לה מגבלה או שיש לה ?
אנונימית
חוסר איבחון לא אומר שאין מגבלה, פשוט שהיא לא אובחנה. אבל עד שאין אבחון, לא אומרים שיש מגבלה (ושוב, זה לא סותר את העובדה שיש מגבלה).
זה כמו שתשאלי לפני שגילו את הר האוורסט מי היה ההר הכי גבוה בעולם.
עדיין הר ההוורסט, פשוט עדיין לא ידעו את זה.
חינוך מיוחג זה רק לילדים מאובחנים, יכול להיות שיש לה מגבלה והיא צריכה חינוך מיוחג, צריך איבחון
עדיין הר ההוורסט, פשוט עדיין לא ידעו את זה.
חינוך מיוחג זה רק לילדים מאובחנים, יכול להיות שיש לה מגבלה והיא צריכה חינוך מיוחג, צריך איבחון
אני בדיוק ככה ואין לי שמץ האמת יש אנשים שאומרים שאני צריכה חינוך מיוחד
אנונימית
באותו הנושא: