11 תשובות
לא
לא מוזר.
לא
גם אני כמוך
גם אני כמוך
אני גם חח יש הרבה אנשים כאלה
אז לא
אז לא
לא. זה ספורט לכל דבר
לא לא יש מלא כאלה
אני וחבר עושים את זה כל הזמן
עד שלא מקיאים דם לא מפסיקים
אני וחבר עושים את זה כל הזמן
עד שלא מקיאים דם לא מפסיקים
אנונימי
עם מי בדיוק?
אנונימי
שואל השאלה:
חברות/ים.. אלה מהם שגם אוהבים
חברות/ים.. אלה מהם שגם אוהבים
אנונימית
זה... לא כואב? חחח
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא שאנחנו פוצעות אחת את השניה, קצת יכול לכאוב פה ושם לא נורא
אם כואב מדי משהו אז נכנעים ונגמר
זה לא שאנחנו פוצעות אחת את השניה, קצת יכול לכאוב פה ושם לא נורא
אם כואב מדי משהו אז נכנעים ונגמר
אנונימית
אהה.. קרב כזה
אז את בטח לא היחידה גם אני אהבתי את זה כשהייתי קטן יותר (לא יודע בת כמה את)
רק שלא הסכמתי להיכנע גם כשכאב ;)
אז את בטח לא היחידה גם אני אהבתי את זה כשהייתי קטן יותר (לא יודע בת כמה את)
רק שלא הסכמתי להיכנע גם כשכאב ;)
אנונימי
באותו הנושא: