8 תשובות
שבזכותו הלהקה הוקמה וגם אם אני לא טועה הוא אמר שבתקופה של הלהקה הוא לא אהב את לואי
אנונימית
שואל השאלה:
איזה פדחן הוא בכוח קוצה להיות הכותרות או מה גם בגד בארוסתו וגם זה מביך שלו רצח
איזה פדחן הוא בכוח קוצה להיות הכותרות או מה גם בגד בארוסתו וגם זה מביך שלו רצח
אנונימית
שביגללו הם היו להקה
אוקע בואו נעשה סדר קטן.
ליאם אמר כמה דברים לא בסדר
אבל!
הרבה מגזימים ומוציאים את מה שהוא התכוון לומר אחרת לגמרי הוא אמר שבעונה הראשונה שהוא בא לאקס פקטור סיימון הבטיח לו שיחזור שנתיים אחרי והוא יעשה אותו מפורסם וזה בעצם הסיבה שסיימון שם אותו בלהקה הרבה חושבים שהוא התכוון שבלעדיו לא היה את וואן דיירקשן אבל זה בכלל לא מה שהוא אמר
ליאם אמר כמה דברים לא בסדר
אבל!
הרבה מגזימים ומוציאים את מה שהוא התכוון לומר אחרת לגמרי הוא אמר שבעונה הראשונה שהוא בא לאקס פקטור סיימון הבטיח לו שיחזור שנתיים אחרי והוא יעשה אותו מפורסם וזה בעצם הסיבה שסיימון שם אותו בלהקה הרבה חושבים שהוא התכוון שבלעדיו לא היה את וואן דיירקשן אבל זה בכלל לא מה שהוא אמר
שהלהקה קיימת בזכותו והוא התחיל הכול וגם הוא אמר שהוא ולואי לא היו חברים ודי שנאו אחד את השני והוא גם אמר משהו על זאין אבל אני לא בטוחה נראה לי משהו על זה שהוא תומך בו ואוהב אותו למרות הכול עובר עליו משהו מסכן אני מקווה שיהיה לו יותר טוב בהמשך 3>
אנונימי
שבגללו הם להקלה
שבזכותו הם הפכו ללהקה
משהו כזה
משהו כזה
כן בזמן האחרון הוא מתנהג די מוזר