4 תשובות
שואל השאלה:
תשובה שלישית תודה, גם אני מכור לקולה, אבל אני מאוד אוהב בירה שחורה תודה
תשובה שלישית תודה, גם אני מכור לקולה, אבל אני מאוד אוהב בירה שחורה תודה
אנונימי
ימכרו, לא לדאוג =)
אני גם אוהבת ומכרו לי בגיל 12.. הידעת שזה יותר בריא מקולה?
זה עוזר לי לגמילה מקולה..
אני גם אוהבת ומכרו לי בגיל 12.. הידעת שזה יותר בריא מקולה?
זה עוזר לי לגמילה מקולה..
אתה ענית לעצמך, זה ללא אלכוהול, אז למה שלא ימכרו לך? זה אותו דבר אם תקנה קולה.
ימכרו.
באותו הנושא: