11 תשובות
זה ממש לא הרבה
זה בסדר גמור, את לא שוקלת הרבה לגילך, אמא שלך צודקת.
את גבוהה מאוד לגיל שלך אז מן הסתם תשקלי יותר מחברות שלך
שואל השאלה:
אני ממש מרגישה שמנה בגלל זה :(
אני ממש מרגישה שמנה בגלל זה :(
אנונימית
מה לעשות אם זה? תעשי מחשבון בי אם איי (גובה יחסית למשקל יחסית לגיל) יש במחשבונים של טלפונים ותעשי כושר ותאכלי בריא
המשקל שלך תקין לגובה שלך!!!!
אם את מרגישה טוב עם עצמך שמי פס
זה לא הרבה,זה ממש סבבה
זה בגלל הגובה
זה ממש לא מלא.
זה מעולה, אני בת 14 אני שוקלת 52\53 קילו ואני מטר 62 וזה מעולה כמה שאת שוקלת
באותו הנושא: