13 תשובות
גרוע מאוד
אנונימי
גם לי
אנונימית
נכיר לך מישהו
תתחלפי איתי
אני גם בן 19 ולא נישקתי אפילו אבל הכל בסדר בסוף זה יגיע אני מקווה שלא אשאר ככה
שואל השאלה:
למה להיתחלף
למה להיתחלף
כי אני הייתי מוחקת את כל הקשרי עבר שלי
בא לי להיות נקייה טהורה
בלי בנים בלי בעיות כאלה
בא לי להיות נקייה טהורה
בלי בנים בלי בעיות כאלה
שואל השאלה:
כל צד יש לו את החסרונות משלו
כל צד יש לו את החסרונות משלו
אצלי יש התחרטות ענקית לא רואה יתרון משמעותי
שואל השאלה:
אני מקווה שבעתיד זה אסתדר אצלך, בהצלחה
אני מקווה שבעתיד זה אסתדר אצלך, בהצלחה
תודה
אני אבל אני בת 15 חחח
לא יהיה לך חבר עד שלא תלמדי לכתוב כמו שצריך
באותו הנושא: