5 תשובות
יש במגה ספורט
קניתי בפראג, לפני שלושה שנים עדיין יושב עלי מצויין וגם הרבה יותר זול מבארץ
ksp
קסני
שלוש שנים* סורי זה עצבן אותי
ואני קניתי את שלי לפני כמה שנים במגה ספורט ובפוט לוקר.
בקושי שמה אותם כבר
אנונימית