9 תשובות
לא, ובצל מטוגן זה אהבת חיי
קצת נגעלת, לא ברמה של רפלקס הקאה
נשבעת לך אני גם הייתי ככה כל החיים באמת זה כל כך הגעיל אותי, בשום מצב לא הייתי אוכלת בצל מבושל. תמיד בארוחות תמיד היה בצד ערמה של כל הבצל שהוצאתי מהאוכל.
ואז התגברתי על זה.
יש לי רפלקס הקאה מהרבה מאוד דברים אבל בצל מטוגן ?זה הדבר הכי טעים שיש
אנונימית
לא זה ככ טעים יואו
שואל השאלה:
הקנאה שלי בכם