3 תשובות
(:
אני כי הייתי בדיכאון מאוד כבד בזמנו... כבר לא יכלו לעשות איתי כלום שם
אנונימי
שואל השאלה:
^תשלח לי הודעה בפרטי אני צריכה ייעוץ
^תשלח לי הודעה בפרטי אני צריכה ייעוץ
באותו הנושא: