6 תשובות
על פסנתר הכי קשה
גיטרה זה הכלי הכי קל
לדעתי האישית גיטרה
HLF
שניהם קשים, אני בגיטרה והיה לי קשה בהתחלה אבל עכשיו אני ממש טובה ופסנתר קשה לי רצח, כל אחד יגיד תשובה אחרת
הרוב יגידו פסנתר אבל בעיניי
לדעתי פסנתר
אני אגיד פסנתר כי אם השאלה הייתה מה הכי קל ללמוד בבית בלי לקחת שיעורים אז זה גיטרה, בגיטרה אתה יכול לחרטט וזה עדיין ישמע טוב. בפסנתר זה לא ככה, צריך קורדינציה והכל
אנונימית
שני הכלים יכולים להיות יותר קלים ויותר קשים. הכל תלוי במה שרוצים לנגן. יש המון טכניקות שהן בלתי אפשריות לנגינה על גיטרה אבל אפשריות על פסנתר ויש הפוך, ושני הכלים בעלי עולם ומלואו ורק מחכים שיפתחו עוד טכניקות חדשות בתוכם.
אם זה סתם לנגן אקורדים לעצמך וחברים אז אין פה ממש שאלה של קושי כי בשביל לעשות את זה נכון וטוב בשניהם צריך זמן ולהתאמן הרבה כדי באמת להיות טוב בזה.