10 תשובות
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
פשוט לכי אליה ותגידי לה שנפגעת
לא צריך על כל דבר להתלונן...
לא צריך על כל דבר להתלונן...
שואל השאלה:
אבל זה ממש פגע בי
אבל זה ממש פגע בי
אנונימית
אהה אז לא..^^
אז תדברי איתה^^
שואל השאלה:
אני לא סובלת את המורה הזאת..
שנאת חיי
אני לא סובלת את המורה הזאת..
שנאת חיי
אנונימית
אני חושבת שכן ,מקווה בשבילך שהבית ספר יעשה עם זה משהו ואם היא אמרה לך משהו כזה היא נוראית ,אולי תנסי לדבר על זה עם המנהלת או משהו .
היא אמרה את זה בפני כל הכיתה?^
שואל השאלה:
היא אמרה שהעבודה שעשיתי ממש גרועה
היא אמרה שהעבודה שעשיתי ממש גרועה
אנונימית
תלוי
באותו הנושא: