8 תשובות
לא
אני אוהבת את זה
מה מגעיל פה בלאט?
אני אוהבת את זה
מה מגעיל פה בלאט?
בכלל לא.
ממש לא
לא רואה את זה אבל חברה הכריחה אותי לראות איזה פרק אחד ולא עפתי
אני לא רואה את התוכנית אבל לא ממש אכפת לי זה החיים שלהם
לא בככל לא
לא רק ביגללם אני רואה את הסידרה הם הכי חמודים שיש