8 תשובות
כן לפני 5 דקות
אנונימי
לא עם ממשלת פלסטין
אנונימי
שואל השאלה:
אני בתסביכים חלק אומרים כן וחלק לא
אני בתסביכים חלק אומרים כן וחלק לא
אנונימי
כן עבר, כל מי שאומר לא משקר
אמנם עם מלא צעקות
אמנם עם מלא צעקות
שואל השאלה:
זה בתהליכים או שאין יותר סיכוי?
זה בתהליכים או שאין יותר סיכוי?
אנונימי
לא
לא
כן, עבר
באותו הנושא: