6 תשובות
אני מנגבת עם מגבון להסרת איפור כמה פעמים
ואז שוטפת טוב עם מים ועוברת עם ספוגית קטנה
במקלחת אני לוקחת מים חמים ו"צובטת" את הריסים עם האצבע והאגודל, זה עובד מעולה
* לא לעשות חזק מידי כדי שלא יתלשו הריסים
אני לא שמה ממש ממש בכמויות אני שמה כזה בקטנה ממש (איזה שלוש פעמים מעבירה) אז זה יורד לי במקלחת אבל הבנתי שעם צמר גפן ומים יותר קל
במקלחת בהתחלה רק מרטיבה במים ודואגת שהריסים יהיו רטובים ועדיף מים חמים
ובסוף המקלחת פשוט מנגבת עם האצבעות בעדינות ויורד כמו קסם!מאז הטריק הזה אני חיה הרבה חותר בקלות
בכל מקרה ממליצה על הרמת ריסים זה חוסך מסקרה והציל אותי ממש
צובעים לך אותם גם שזה מושלם ונראה כאילו שמת מסקרה וזהו פשוט חיים קלים
יש מטלית מיוחדת שמוכרים בביוטיקר זה פשוט מוריד בשניות וזה לא נמרח גם. היא בצבע ורוד ונראת כמו מגבת
0.
דבר ראשון עם מגבון,
ואז אחר כך מים וסבון ונייר לנקות את השחור ממתחת