6 תשובות
tokyo revengers לא הכי טובה אבל היא בסדר
האנימה הכי טובה לדעתי זו fullmetal alchemist brotherhood
אבל להתחלה
attack on titan
one punch man
vinland saga
demon slayer
אחלה
אם יש לך כוח למשהו ארוך אין יותר טוב מנארוטו בשביל להיכנס לזה.
אבל להתחלה
attack on titan
one punch man
vinland saga
demon slayer
אחלה
אם יש לך כוח למשהו ארוך אין יותר טוב מנארוטו בשביל להיכנס לזה.
לא הכי טובה אבל attack on titan זה אחלה
מחברת המוות
תהני
תהני
וואן פיס
ג'וג'ו
ג'וג'ו