6 תשובות
כולם עושים מעשים רעים ומקווים שלא יעלו עליהם וישכחו להם את זה
הכל טוב! אל תשכחי שלא הייתה לך ברירה
לא היה פרוט אבל תנסי להירגע תעשי משהו שאת אוהבת לראות סידרה תנסי אולי לחשוב איך לסדר את זה תהיה רגוע כשאת חושבת אך לסדר את זה בהצלחה
הכל בסדר
תנשמי עמוק זה לא ככ גרוע כמו שאת חושבת
חשבתי שתכתבי בפירוט למטה מה קרה
בכל מקרה.. תשמעי שירים תנסי לחשוב על משהו אחר ולא על זה
תעסיקי את עצמך
הכול בסדר
תנשמי עמוק