7 תשובות
שתכף את נפטרת ממקצוע שלמדת אותו מכיתה א בערך זה מספק רצח
ויואנס
אני רוצה להצליח
ואני לא רוצה למצוא את עצמי עושה מועד ב
ואני לא רוצה למצוא את עצמי עושה מועד ב
לחשוב על ה100 בסוף:)
דיי זה בולשיט תכלס אני לומדת בלית ברירה כי אני בכיתה של חננות ולא באלי להיות הכי טיפשה
דיי זה בולשיט תכלס אני לומדת בלית ברירה כי אני בכיתה של חננות ולא באלי להיות הכי טיפשה
את האמת מוזיקה נותן לי מוטיבציה להכל.
אנונימית
אני פשוט אדם שאוהב ללמוד, החומר ברוב המקצועות מעניין אותי ואני לרוב בא בגישה של להתעניין בחומר ולא ללמוד אותו כי אני חייב לדעת אותו לבגרות, זה נותן לי מוטיבציה להשקיע בלמידה לקראת המבחנים.
לא אשקר, יש מבחנים שמעיק ללמוד אליהם, במיוחד במקצועות רבי המלל (לפחות בשבילי אישית, מובן שאצל כל אחד זה שונה) אבל אני מסוגל להתגבר גם על זה כשאני בא בגישה של לאהוב את החומר, להתעניין בו ולהסתכל עליו גם כהעשרה כללית ולא כסתם משהו חסר תכלית.
מובן שלא כל אחד כמוני ויש כאלה שיותר מתקשים להתעניין בחומר כי הם בעלי פחות ראש ללימודים וזה הגיוני.
אני חושב שזה בהחלט אפשרי להתגבר על מחסור המוטיבציה לעשות כל דבר בחיים אם הדבר הראשון שעושים הוא להבין שלהמשיך להתעצל לא ייתן כלום ואתה חייב להכריח את עצמך לקום ולעשות את זה, גם אם זה לא נשמע מהנה.. אולי איך שתיכנס לזה יותר, תמצא איך יותר להנות מזה ותגלה שזה לא כזה נורא כמו שחשבת אבל את השלב הראשון שהוא להכריח את עצמך לעשות את זה, שהוא אגב השלב הכי קשה, חייבים לעבור אם רוצים לעשות כל דבר בחיים, אין מה לעשות.
בהצלחה
לא אשקר, יש מבחנים שמעיק ללמוד אליהם, במיוחד במקצועות רבי המלל (לפחות בשבילי אישית, מובן שאצל כל אחד זה שונה) אבל אני מסוגל להתגבר גם על זה כשאני בא בגישה של לאהוב את החומר, להתעניין בו ולהסתכל עליו גם כהעשרה כללית ולא כסתם משהו חסר תכלית.
מובן שלא כל אחד כמוני ויש כאלה שיותר מתקשים להתעניין בחומר כי הם בעלי פחות ראש ללימודים וזה הגיוני.
אני חושב שזה בהחלט אפשרי להתגבר על מחסור המוטיבציה לעשות כל דבר בחיים אם הדבר הראשון שעושים הוא להבין שלהמשיך להתעצל לא ייתן כלום ואתה חייב להכריח את עצמך לקום ולעשות את זה, גם אם זה לא נשמע מהנה.. אולי איך שתיכנס לזה יותר, תמצא איך יותר להנות מזה ותגלה שזה לא כזה נורא כמו שחשבת אבל את השלב הראשון שהוא להכריח את עצמך לעשות את זה, שהוא אגב השלב הכי קשה, חייבים לעבור אם רוצים לעשות כל דבר בחיים, אין מה לעשות.
בהצלחה
קודם כל להשלים בגרויות זה לא קל כי אין מגנים, אבל זו דעה שלי.
אני משקיע בלימודים כי אני חושב שזה באיזשהו מקום נותן לי הרגשה שאני יכול להצליח ולהתקדם בחיים, לתת משהו מעצמי לעולם הזה ולא להוות נטל עבורו. אני רוצה שתהיה לי היכולת כשאני אהיה גדול להעניק למשפחה שלי כל מה שהם ייצטרכו, מבלי שאני אהיה תלוי באף אחד.
אני לומד כי זה מפתח אצלי משמעת עצמית. אני מצליח להגיע לדברים שבחיים לא חשבתי שאני אגיע. לעשות 5 יחידות במתמטיקה? מי חשב בכלל, אבל סיימתי עם אחלה של ציון. ה5 יחידות מתמטיקה האלה הביאו לי בוסט מטורף לביטחון, בזכות ההשקעה שלי במתמטיקה הבנתי שאני יכול יותר אז החלטתי לעבור וללמוד פיזיקה.
ה5 יחידות האלה פתחו לי את הביטחון לשאוף למקומות כמו גאמא, עתודה, פסגות, ולהוציא ציון פסיכומטרי טוב כי אני יודע שאני מאוד קרוב לשם וזה לא חלום, זה מציאות.
אבל מעבר למתמטיקה, הצלחתי לגרום לעצמי לשבת על התחת וללמוד, אבל לא סתם ללמוד, ללמוד בצורה אפקטיבית, ללמוד מהטעויות שלי ולהפיק לקחים. הצלחתי לשנן כ80 עמודים בהיסטוריה ולהוציא סופי מאוד יפה. למרות שברגעים הכי קשים רציתי לברוח לטלפון, עזבתי אותו, והמשכתי ללמוד.
הלימודים גרמו לי להתאהב במקצועות, לרצות תמיד להיות רעב לעוד ולעוד ידע, אני תמיד רוצה להרחיב את הידע שלי וללמוד אחר כך באוניברסיטה.
מה שמוביל אותי לעובדה שצריך ללמוד בשביל להגיע לאקדמיה, וכמובן להתפתח בחיים, שזה דבר מאוד חשוב בשבילי.
אם יש משהו אחד ששאבתי מהלימודים האלה, זה שצריך ללמוד כל החיים ואף פעם לא להפסיק!
אני משקיע בלימודים כי אני חושב שזה באיזשהו מקום נותן לי הרגשה שאני יכול להצליח ולהתקדם בחיים, לתת משהו מעצמי לעולם הזה ולא להוות נטל עבורו. אני רוצה שתהיה לי היכולת כשאני אהיה גדול להעניק למשפחה שלי כל מה שהם ייצטרכו, מבלי שאני אהיה תלוי באף אחד.
אני לומד כי זה מפתח אצלי משמעת עצמית. אני מצליח להגיע לדברים שבחיים לא חשבתי שאני אגיע. לעשות 5 יחידות במתמטיקה? מי חשב בכלל, אבל סיימתי עם אחלה של ציון. ה5 יחידות מתמטיקה האלה הביאו לי בוסט מטורף לביטחון, בזכות ההשקעה שלי במתמטיקה הבנתי שאני יכול יותר אז החלטתי לעבור וללמוד פיזיקה.
ה5 יחידות האלה פתחו לי את הביטחון לשאוף למקומות כמו גאמא, עתודה, פסגות, ולהוציא ציון פסיכומטרי טוב כי אני יודע שאני מאוד קרוב לשם וזה לא חלום, זה מציאות.
אבל מעבר למתמטיקה, הצלחתי לגרום לעצמי לשבת על התחת וללמוד, אבל לא סתם ללמוד, ללמוד בצורה אפקטיבית, ללמוד מהטעויות שלי ולהפיק לקחים. הצלחתי לשנן כ80 עמודים בהיסטוריה ולהוציא סופי מאוד יפה. למרות שברגעים הכי קשים רציתי לברוח לטלפון, עזבתי אותו, והמשכתי ללמוד.
הלימודים גרמו לי להתאהב במקצועות, לרצות תמיד להיות רעב לעוד ולעוד ידע, אני תמיד רוצה להרחיב את הידע שלי וללמוד אחר כך באוניברסיטה.
מה שמוביל אותי לעובדה שצריך ללמוד בשביל להגיע לאקדמיה, וכמובן להתפתח בחיים, שזה דבר מאוד חשוב בשבילי.
אם יש משהו אחד ששאבתי מהלימודים האלה, זה שצריך ללמוד כל החיים ואף פעם לא להפסיק!
באותו הנושא: