5 תשובות
כי הם רוצים עובדים לתווך ארול
כדי שיהיה להם עובדים לטווח ארוך שלא יפרשו אחרי החופש.
לא כל החנויות.
בעיקר כי רוב האנשים מעל 18 הם עם זמינות טובה יותר, הם נחשבים בוגרים מבחינת המדינה
וזה פשוט יותר
אבל הרבה חנויות מקבלות גם 16 פלוס ו 17 פלוס
שואל השאלה:
לפי החוק אפשר לעבוד בחופש הגדול מגיל 14, אני כרגע בת 15 וכל מקום שאני שואלת אור ים לי מגיל 18
אנונימית
הרוב באמת מעדיפים 18 פלוס או 17 שסיימו בית ספר, כי רוצים שיעבדו אצלם לתווך ארוך ועם זמינות (משמרות בוקר או עד מאוחר מאוד בלילה)