14 תשובות
את יכולה, פשוט יהיה לך 0
סתם חבל, גם 30 עדיף על 0.
שואל השאלה:
30 זה 0
אנונימית
חבל כדאי לך להגיע בגרות חיצונית קשה בהרבה מפנימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי מבגרות במקצוע הזה, ובכלליות לא אכפת לי מתעודת בגרות
אנונימית
איזה מקצוע?
שואל השאלה:
תנך
אנונימית
מתי הבגרות?
אנונימית
שואל השאלה:
ביום שלישי? נראלי
אנונימית
שואל השאלה:
עוד שבועיים
אנונימית
שואל השאלה:
אהה זה בשני
אנונימית
גם לי יש פנימי רק בחמישי
אנונימית
זאת בגרות אחרונה שלי ואז סיימתי להשנה..
ושנה הבאה נשאר לי רק 4 מקצועות (סיימתי את המגמה השנה)
אנונימית
שואל השאלה:
מגמה בתנך?
אנונימית
לא.. פשוט במקום ללמוד 5 מקצועות שנה הבאה כמו כולם אני צריכה ללמוד רק 4 כי סיימתי את המגמה שלי
אנונימית