3 תשובות
שואל השאלה:
כןן זה נדירר אני עכשיו בשלישיי
כןן זה נדירר אני עכשיו בשלישיי
קראתי החודש האחרון וזה ממש חמוד! מרגיש כמו קיץ על החופש כל הזמן שקוראים
קראתי וחמוד
באותו הנושא: