5 תשובות
תנסה לעשות את מה שאתה יודע, תדבר עם המורה.
אם זה חשוב לך, אל תוותר.
אם זה חשוב לך, אל תוותר.
לאלא לא לפרוש
תחזור על החומר עכשיו בקצרה ויהיה טוב
תעשה את המבחן מקסימום לא תצליח אבל אל תתייאש מזה מלכתחילה
בהצלחה במבחן :)
תחזור על החומר עכשיו בקצרה ויהיה טוב
תעשה את המבחן מקסימום לא תצליח אבל אל תתייאש מזה מלכתחילה
בהצלחה במבחן :)
לא לפרוש, לעבור כמה שאפשר
ובדרך כלל יש מועדי ב לא?
ובדרך כלל יש מועדי ב לא?
שואל השאלה:
אין מועדי ב אני לא מוכן יותר מחצי מהחומר אין לי שמץ וקשה לי ותמיד מפוחדד
אין מועדי ב אני לא מוכן יותר מחצי מהחומר אין לי שמץ וקשה לי ותמיד מפוחדד
אנונימי
תנסה מקסימום תצליח
מדא זה חוויה
מדא זה חוויה
באותו הנושא: