9 תשובות
לא ממש, ברור שהוא יפסיק כי הוא לא ראה בך תמיכה. הוא סגר את הרגשות ממך והוא לא ירגיש פתוח איתך יותר בעניין הזה רוב הסיכויים.
שואל השאלה:
כי למה שיבכה על זה, אפשר להתאכזב או לרצות אבל להיות נואש ככה?
אנונימי
בני כמה אתם ?
לא יודעת הבן אדם מרגיש לבד אל תשפוט תנסה להיות שם בשבילו
הוא שבור , או צריך שתבין אותו לא מעבר
שואל השאלה:
הוא 20
אני מבין אנשים ומכיל, אבל הפעם הרגשתי שאם לא אצא עליו הוא ישאר במצב הזה וזה רק יחמיר. מה שגם עם הנואשות הזו הוא לא ימשוך אף אחת
אנונימי
יש דרכים יותר עדינות אבל זה סבבה
כל עוד זה עבד כן
לא
אבל אם זה עבד אז כנראה שעליו כן
באותו הנושא: