5 תשובות
רב האנשים שאומרים לך שאת כמו בת 3 נעזרים בזה לתמרן אותך. לדוגמא - תוותרי לו את לא בת 3. תעשי מטלות את לא בת 3.
שואל השאלה:
צודקים
צודקים
אנונימית
להתעלם ממי שאומר לך אחרת,
את בסדר גמור עם מי שאת, את לא צריכה להשתנות ואז לא פוגעת באף אחד.
אם יש להם בעיה, אז בעיה שלהם.
את בסדר גמור עם מי שאת, את לא צריכה להשתנות ואז לא פוגעת באף אחד.
אם יש להם בעיה, אז בעיה שלהם.
תהיי את וזהו
אל. שילכו לתחת
באותו הנושא: