4 תשובות
^מה את רוצה?? ביקשת המלצות אז נתתי, אני בת 16 ומקבלת כל כך הרבה המלצות ביופ על השיער שלי אז אני אומרת לך מהניסיון שלי...
לא טוב לך אז לכי למקום אחר ותפסיקי להתנשא
לא טוב לך אז לכי למקום אחר ותפסיקי להתנשא
אנונימית
גם בו השתמשתי וממש אהבתי... עשה לי שיער רך יותר והוסיף לחות
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
נו באמת
נו באמת
אנונימית
אני יודעת שזה לילדות אבל הוא ממש עושה לי את השיער יפה ומריח גם טוב....
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: