8 תשובות
אם הוא ביישן, תעזרי לו קצת, תשלחי את
עוד מעט כן
תנסי לשלוח לו את, תראי אם הוא זורם, אולי הוא מחכה להודעה ממך
למה כל המשחקים האלה
למה פשוט לא לשלוח לו הודעה
"היי, הכל בסדר? עשיתי משהו? אתה מרגיש טוב?"
למה פשוט לא לשלוח לו הודעה
"היי, הכל בסדר? עשיתי משהו? אתה מרגיש טוב?"
תשלחי את , אולי אין לו אומץ
שואל השאלה:
הוא לא ישלח אם לא אשלח?
הוא לא ישלח אם לא אשלח?
אנונימית
את מכירה אותנו לא אנחנו..
וכמו שאמרת הוא ביישן, עדיף להראות לו קודם כל שאכפת לך ממנו ושאת באמת רוצה להמשיך איתו קשר.
וכמו שאמרת הוא ביישן, עדיף להראות לו קודם כל שאכפת לך ממנו ושאת באמת רוצה להמשיך איתו קשר.
אממ אולי שלחי את?
אולי הוא מחכה שאת תשלחי בזמן שאת מחכה שהוא ישלח
אולי הוא מחכה שאת תשלחי בזמן שאת מחכה שהוא ישלח
באותו הנושא: