16 תשובות
אני בהיכל כל משחק יש לי וזה בעיקרון תלוי איזה יציע ואולם אתה תכלס לשבת ביציע ובאולם רואים בערך אותו דבר רק שיציע זה למעלה ואולם זה למטה ולכן עדיף אולם אבל גם אם אתה ביציע רואים מעולה
נ.ב אם אתה יושב מאחורי הסל אז זה גרוע
רואים טוב מכול מקום זה אולם ענק
כאיתו לא רואים תבמה אבל יש מסחים
שואל השאלה:
אני הולך להופעה של 50 סנט
מתלבט איפה כדאי לי לקנות, יציע או אולם
מה אומרים?
שואל השאלה:
אולם 450 שקל
יציע 350
יקר
טלוי עד כמה ישוב לך לראות תמשחק
שואל השאלה:
זה הופעה
שואל השאלה:
באיזה יציע רואים הכי טוב?
הכול אותו דבר
כי לא תראה מהיציע אתה תצטרך לצפות מהמסכים אז בהצלחה
תיקח כמה שיותר באמצע
שואל השאלה:
למה כמה שיותר באמצע?
שתיהייה בעיניינים ומול המסח
שואל השאלה:
ביציע רואים יותר טוב את האמן?
שואל השאלה:
באולם הכוונה
כןן באולם רואים מעולה