17 תשובות
שואל השאלה:
כן אני יודעת הקשבתי אתמול לתוכנית אבל רק לחצי ממנה
כן אני יודעת הקשבתי אתמול לתוכנית אבל רק לחצי ממנה
אנונימית
בושה וחרפה! במקום להמשיך את ההאזנה את נמצאת בסטיפס? יאללה תחזרי לשמוע. אלתרמן גאון מוזיקלי.
אנונימי
שואל השאלה:
הקשבתי אתמול אבל רק לחצי השני כי פספסתי את ההתחלה ואני לא יודעת איך להקשיב מהתחלה
הקשבתי אתמול אבל רק לחצי השני כי פספסתי את ההתחלה ואני לא יודעת איך להקשיב מהתחלה
אנונימית
לא יודעת מאיזו בחינה? טכנית? כאילו אין לך קישור לזה? או שזה מרגיש לך מוזר לשמוע מהסוף להתחלה?
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי קישור אבל אני לא מצליחה לחזור אחורה טוב אני אנסה שוב תכף כי אני מקשיבה לאלבום
יש לי קישור אבל אני לא מצליחה לחזור אחורה טוב אני אנסה שוב תכף כי אני מקשיבה לאלבום
אנונימית
סבבה. אם לא תצליחי, תגידי לי ואנסה לעזור.
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
פה יש את זה (הקישור לתוכנית והכל אמור לעבוד)
ואני חושבת שmashmakhan
nirvana (uk)
the seekers
donovan גם די אנדרייטד אבל הוא לא להקה
ואני חושבת שmashmakhan
nirvana (uk)
the seekers
donovan גם די אנדרייטד אבל הוא לא להקה
הייתה גם הלהקה האהובה על מודי בר און שנפטר אתמול, אחלה שלפוחיות ואחלה להקה.
אנונימי
שואל השאלה:
למה שאלתי את זה מאנונימי
הקינקס הלהקה האהובה עליי
למה שאלתי את זה מאנונימי
הקינקס הלהקה האהובה עליי
אנונימית
הזומבים זאת להקה מדהימה מדי, חבל נורא שהם לא הוציאו עוד אלבומים :(
מה שכן odessey and orcale הוא אחד האלבומים היפים ששמעתי בחיי, יש להם איזה קסם מיוחד
מה שכן odessey and orcale הוא אחד האלבומים היפים ששמעתי בחיי, יש להם איזה קסם מיוחד
הקינקס
אנונימי
הקינקס
the animals
הזומביז
the animals
הזומביז
סאד עד שהתלהבתי מהפרח
שואל השאלה:
האנימלס באמת היו אנדרייטד, הם התפרקו בגלל סכסוכים בלהקה ויש לשירים שלהם כזה אופי שקשה להאמין שאת רובם הם בכלל לא כתבו..
הזומביס חסרי מזל הם היו להקה שזכתה בתחרות בבית ספר ואז הם הקליטו את she's not there ועוד כמה שירים והם הקליטו גם את odyssyes and orcale אבל לפני שסיימו להקליט הם התפרקו ואז חברת התקליטים הוציאה את האלבום והוא נהיה די מצליח, אבל זהו- כבר אין להקה.
האנימלס באמת היו אנדרייטד, הם התפרקו בגלל סכסוכים בלהקה ויש לשירים שלהם כזה אופי שקשה להאמין שאת רובם הם בכלל לא כתבו..
הזומביס חסרי מזל הם היו להקה שזכתה בתחרות בבית ספר ואז הם הקליטו את she's not there ועוד כמה שירים והם הקליטו גם את odyssyes and orcale אבל לפני שסיימו להקליט הם התפרקו ואז חברת התקליטים הוציאה את האלבום והוא נהיה די מצליח, אבל זהו- כבר אין להקה.
אנונימית
אממ לא אנדרייטד אבל אם כבר בנושא אני חושב שהביץ בויז היו ממש אוברייטד בזמנו ורכבו על גל ההצלחה פשוט
שואל השאלה:
בטעות קיבלת פרח אבל שתדע לך שאתה טועה!!
בטעות קיבלת פרח אבל שתדע לך שאתה טועה!!
אנונימית