3 תשובות
יש כלבים שאפשר להעלות למטוס קטנים כאלה
ויש כאלה ששמים בתא מטען של המטוס בכלוב סגור עם אוכל ומים
כמובן צריך המון אישורים וזה
ויש כאלה ששמים בתא מטען של המטוס בכלוב סגור עם אוכל ומים
כמובן צריך המון אישורים וזה
את הכלבים שלי הטסנו במטוס בתא מטען כי הם ביגל זה גדול מידי בשביל להעלות ממש למטוס.
ואת הסוס שלי זה היה ממש סיפור להעביר ללונדון (עברנו ללונדון..) אז מכרנו אותו ויקנו לי חדש השבוע אנחנו הולכים לראות כמה סוסים אבל בחיים אני לא חושבת שאהיה מסוגלת לאהוב סוס כמו שאהבתי אותו
ואת הסוס שלי זה היה ממש סיפור להעביר ללונדון (עברנו ללונדון..) אז מכרנו אותו ויקנו לי חדש השבוע אנחנו הולכים לראות כמה סוסים אבל בחיים אני לא חושבת שאהיה מסוגלת לאהוב סוס כמו שאהבתי אותו
במטוס
באותו הנושא: