2 תשובות
הולכת לרופא, אין סיבה לפחד ממנו. הרבה הרבה יותר מפחיד להזניח דבר כזה מאשר ללכת לרופא. אם זה רק גוש ביד זה יכול להיות הרבה דברים, אבל לא משנה מה זה בדרך כלל הטיפול בזה קל יחסית. לכי לרופא!
את חייבת להתגבר על הפחד וללכת, הרופאים שם בשביל לעזור לך אם את תדחי כל תור ולא תלכי את לא תדעי מה קורה איתך ולא יוכלו להתחיל לעזור לך.
בבקשה תיצרי קשר עם המרפאה שלך במידה ואת צריכה הפנייה חדשה ותלכי, תלכי אפילו עם הורה או חברה בשביל המורל.. יהיה בסדר אבל חייבת אבחנה
בבקשה תיצרי קשר עם המרפאה שלך במידה ואת צריכה הפנייה חדשה ותלכי, תלכי אפילו עם הורה או חברה בשביל המורל.. יהיה בסדר אבל חייבת אבחנה
אנונימית
באותו הנושא: