6 תשובות
תסמינים למה?
לא צריך תסמינים לפסיכולוג
לא צריך תסמינים לפסיכולוג
אנונימי
פסיכולוג/ית אמורה לעזור לך להבין את עצמך . למצוא את עצמך
שואל השאלה:
פשוט אני מפחדת שאני סתם מגזימה עם עצמי ולא יודעת לא רוצה להרגיש צומי עם עצמי קשה לי להסביר
פשוט אני מפחדת שאני סתם מגזימה עם עצמי ולא יודעת לא רוצה להרגיש צומי עם עצמי קשה לי להסביר
אנונימית
גם אם את 'סתם מגזימה' פסיכולוג יכול לעזור
גם אם לא באמת קורים דברים רציניים בחיים שלך ואת סתם צריכה לפרוק
נשמע שכן דברים קורים וזה יכול להועיל ולעזור לך להיכנס לפרופורציה
בכל מקרה כל עוד הפסיכולוג מתאים לך אני תמיד בעד
גם אם לא באמת קורים דברים רציניים בחיים שלך ואת סתם צריכה לפרוק
נשמע שכן דברים קורים וזה יכול להועיל ולעזור לך להיכנס לפרופורציה
בכל מקרה כל עוד הפסיכולוג מתאים לך אני תמיד בעד
את לא חייבת להיות בקריסה מוחלטת כדי ללכת לטיפול נפשי
אפשר ללכת גם "כשאין בעיות" כי תמיד יש בעיות והפסיכולוג עוזר למצוא אותן ולהתמודד ולטפל בהן
אפשר ללכת גם "כשאין בעיות" כי תמיד יש בעיות והפסיכולוג עוזר למצוא אותן ולהתמודד ולטפל בהן
תמיד טוב שיש פסיכולוגית