8 תשובות
נראה לי שענית לעצמך..
לדעתי "לעבוד" בעסק המצליח של המשפחה יוכל לתרום לך לוויזאן בעיסקי. וגם ברור שלא באמת באמת תעבוד.
אבל אם באלך לטעום כל מיני מקומות וזה ולהשתפשף ככה, לך תעבוד.
בשני המקרים זה טוב, זה פשוט תלוי במה כל אחד נותן לך ומה אתה מחפש
אבל אם באלך לטעום כל מיני מקומות וזה ולהשתפשף ככה, לך תעבוד.
בשני המקרים זה טוב, זה פשוט תלוי במה כל אחד נותן לך ומה אתה מחפש
לך עם המשפחה
משהו חדש
משהו חדש
שואל השאלה:
בתחום היהלומים והבורסה
בתחום היהלומים והבורסה
אנונימי
באיזה תחום העסק מדובר?(מסוקרן ^-^) , אז נסה לעצים את עצמך..וולסלול אולי את דרכך גם עצמאית..וכיצד תוכל לתרום לעסק המשפחתי
שואל השאלה:
לא יודע מה לבחור
כי אני כבר 3 שנים עובד בתור שכיר בכל מיני מקומות והאמת התעייפתי
לא יודע מה לבחור
כי אני כבר 3 שנים עובד בתור שכיר בכל מיני מקומות והאמת התעייפתי
אנונימי
נסה אולי תוכל לשלב..,ולו אולי תרכוש עצמאות ותוכל להקים עסק נוסף שלכם
וואו מטורף.לדעתי תעוף על זה..תיצור קידומים לעסק או משהו
באותו הנושא: