4 תשובות
אחד מהם זה הזמן בחודש להכנס להריון והשני זה הזמן בחודש לדאוג לזה שתוכלי בעתיד להכניס להריון
אנונימית
הביוץ הוא ההכנה למחזור..
שביצית אחץ מחכה מחוץ לרחם "לפגוש" את הזרע. ובינתיים שאר הביציות עוטפות בדם את הבטן לכבוד התינוק שייהיה חם (בגלל זה הבטן מתנפחת). והיא מחכה ואז כשלא קורה כלום זה המחזור.
אז הביוץ ההמתנה שבה הביצית מחכה לזרע ובזמן הזה אפשר להכנס להריון
ומחזור זה הפסולת כאילו כי לא בא תינוק והדם יוצא מהדפנות ברחם..
ביוץ זה כשהביצית יכולה להפרות ומחזור זה הזמן אחרי שהגוף מוריד את השכבת עור ברחם אם לא נכנסת להריון
ביוץ זה לבן מחזור אדום