9 תשובות
לא אוטומטית, בכלל לא.
יש כאלה שיוריד להם, כן.
יש כאלה שמוריד יש כאלה שמעלה
מי שלא רוצה אותך דפוק תהיי שלמה עם עצמך פשוט יש הרבה בנים
לא ממש לא
קודם כל תהיי את שלמה עם עצמך, אחרי זה תחשבי עליהם
בסופו של דבר מי שיאהב אותך יאהב אותך כמו שאת ויתאהב בך בזכות האופי שלך לא המשקל.
יש משיכה חיצונית, אולי לאחרים זה ישנה, אבל תאמיני לי שלא כולם מסתכלים על זה בסופו של דבר מי שיהיה איתך צריך להיות איתך בגלל מי שאת ולא בגלל המספר שאת רואה על המשקל.
זה תהליך שאת צריכה לעבור, אני מאמינה שזה משהו שלאט לאט תעברי עם עצמך, לאט לאט תביני כמה מדהימה את ושזה לא קשור למשקל אפילו
כן
אנונימי
יש כאלה שההפך נמשכים למלאות
לי אישית זה לא היה מפריע בכלל, אבל כנראה יש אנשים שזה יוריד להם