9 תשובות
זה היה בקורונה אז עשו לנו סרט עם איכות של 144p היה נוראי
זה היה בקןרונה אבל זה היה סבבה יחסית
עשינו הצגה עם מערכונים וריקודים זה היה טוב
מזעזע , רקדנו ריקוד מטומטם ולא היה כיף בכלל ולא היה בכלל ערב מהנה
לא היה כלום
בגלל הקורונה
בגלל הקורונה
היה טוב.
מביך קצת חחח
היה קורונה אז צילמו אותנו רוקדות יום לפני ואז הקרינו את זה ושמו את הטייק הלא נכון שאחותי התרסקה על הכסא ואחריה עוד חמש בנות היה מזעזע
הייתה נורא מטומטמת במקום קטן שהתנהגו אלינו כמו ילדים בני 5,
הייתה פיצה שהייתה קפואה והביאו לנו גלידה מגעילה שאפילו גלידה אי אפשר לקרוא לה מרוב שהיא הייתה דוחה...
בקיצור סבל אחד גדול...
הייתה פיצה שהייתה קפואה והביאו לנו גלידה מגעילה שאפילו גלידה אי אפשר לקרוא לה מרוב שהיא הייתה דוחה...
בקיצור סבל אחד גדול...
באותו הנושא: