13 תשובות
זה שקר. אתיופים ממש לא עניים הם עשירים. הם כולם לובשים ריפלי נייק וגורדן איר
אנונימי
מה זה ספוקן וורד?
ואתיופים לא עניים זה סתם בולשיט,
אני אתיופי וכל הבני דודים שלי והדודים שלי והחברים והמכרים שלי האתיופים כולם עשירים כמו שכתבו מעליי אנחנו מסתובבים עלינו עם שרשראות מזהב ומותגים יקרים שהמון לבנים לא יכולים להרשות לעצמם, אבל יש ויש זה כמו שיש לבנים עניים ועשירים גם אתיופים יש לבנים ועשירים.
אני יכול להגיד לך שאני עשיר ולא בהשוואה לאתיופים בהשוואה לכל בני האדם בעולם הזה
כי המון אנשים בעולם ואולי אפילו רוב האנשים בעולם לא יכולים להרשות לעצמם אקס בוקס,טלוויזיה חכמה,מיקרו גל,מקרר ועוד המון דברים שיש לי וגם המון לבנים בעולם לא יכולים להרשות לעצמם דברים אפילו בסיסיים כמו להמון שחורים בעולם ואפילו דברים יקרים מאוד כמובן.
ואתיופים לא עניים זה סתם בולשיט,
אני אתיופי וכל הבני דודים שלי והדודים שלי והחברים והמכרים שלי האתיופים כולם עשירים כמו שכתבו מעליי אנחנו מסתובבים עלינו עם שרשראות מזהב ומותגים יקרים שהמון לבנים לא יכולים להרשות לעצמם, אבל יש ויש זה כמו שיש לבנים עניים ועשירים גם אתיופים יש לבנים ועשירים.
אני יכול להגיד לך שאני עשיר ולא בהשוואה לאתיופים בהשוואה לכל בני האדם בעולם הזה
כי המון אנשים בעולם ואולי אפילו רוב האנשים בעולם לא יכולים להרשות לעצמם אקס בוקס,טלוויזיה חכמה,מיקרו גל,מקרר ועוד המון דברים שיש לי וגם המון לבנים בעולם לא יכולים להרשות לעצמם דברים אפילו בסיסיים כמו להמון שחורים בעולם ואפילו דברים יקרים מאוד כמובן.
אתיופים לא עניים. הם חיים בעיירות פיתוח כי חלק באמת אוהבים. והם מתלבשים בצורה הכי עשירה
אנונימי
שואל השאלה:
נכון
אבל העבודה שלי בספרות היא על זה * פרצוף עצוב *
וזה כאילו ה30 אחוז שלי אז אין לי שמץ מה לכתוב גם
נכון
אבל העבודה שלי בספרות היא על זה * פרצוף עצוב *
וזה כאילו ה30 אחוז שלי אז אין לי שמץ מה לכתוב גם
אנונימית
שואל השאלה:
ספוקן וורד זה בעצם שירים עם חרוזים כזה שבאים להעביר מסר
ספוקן וורד זה בעצם שירים עם חרוזים כזה שבאים להעביר מסר
אנונימית
את יכולה לעשות עבודה על זה שהמון מהאוכלוסייה הלא אתיופית בישראל חושבים שהאוכלוסייה האתיופית ענייה מה שנכון.
הדור הישן עני. אלה עם האינגרות והבדים הלבנים האלה שמכסים תגוף ואלה של התכנה המרכזית עם הנרגילות והוויפים. אבל רוב האתיופים כבר לא ככה
אנונימי
^חמוד שלי הם ממש לא עניים הם פשוט צנועים והבד הלבן דרך אגב מה שכל האימהות במשפחה המורחבת שלי לובשות לא אומר שהם עניים ככה סבתא שלי לובשת ואמא שלי והאחיות שלה והנשים של האחים שלה לובשות. ולהם וילדים שלהם יש המון דברים יקרים בבית
**שההורים שלהם קנו להם ולעצמם**.
**שההורים שלהם קנו להם ולעצמם**.
נו נכון. הדור הישן יותר עני אם כי יש גם אתיופים מבוגרים שמלבים ריפליי ושרשראות
והבד הלבן הזה הוא עזר להם בנדודים מאתיופיה/אתיופיסטן/סודן/סומלילנד ?
והבד הלבן הזה הוא עזר להם בנדודים מאתיופיה/אתיופיסטן/סודן/סומלילנד ?
אנונימי
מאיפה הם קיבלו את הבד הלבן הזה ?
חילקו להם או שזה מהמסע נדידה
חילקו להם או שזה מהמסע נדידה
אנונימי
יש ויש^^.
תכלס צידק
אנונימי
חח הם יותר עשירים ממני בואי לבית ספר שלי אם היה לי את הכסף שלהם
באותו הנושא: