6 תשובות
לדעתי כן, גם יתן לך אחלה מסגרת.
מה עדיף? לקום כל בוקר ב 12 ולהרגיש כישלון?
המ, זה נשמע אחלה אבל בהחלט לקום כל יום בשבע בבוקר לא נשמע הכי כיף.
תנסי לחפש אולי עבודה אחרת, אם את לא מוצאת תלכי עלייה.
שואל השאלה:
^^זה לא כשלון, אני צריכה את החופש הזה.
אני ביא', החופש נחוץ לי יותר מאי פעם.
גם זה מונע ממני יציאות עד לשעה שלוש...
אבל מצד שני, מאוד רוצה ללכת לעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת מה עושים שם, זה לא קשה בכלל^
אנונימית
תלוי, אם את צריכה כסף אולי לרישיון או שיש לך משהו שאת מתכננת תלכי לעבוד, בסופו של דבר יש לך את הצהריים לעשות מה שאת רוצה. אם את סתם רוצה ללכת לעבוד ואין לך מטרה אולי עדיף שלא.. אני אעבוד בחופש ונכון זה קשה אבל במבט לאחור את תעשי משהו משמעותי עבור המטרות שלך במקום לא לעשות כלום במהלך החופש
אנונימית
גם זה יצא לך 8000 שח בערך (אפילו יותר אם זה כולל שישי) אולי זה כן משתלם..
אנונימית