7 תשובות
כי זה סטיפס
כי זה כיף
ואנשים מפגרים
ואנשים מפגרים
כי זה אתר ישראלי
כי יש פה כל כך הרבה אנשים מפגרים?
שואל השאלה:
כאילו דה: "האם אפשר לשתות מהאסלה?"
כאילו דה: "האם אפשר לשתות מהאסלה?"
אנונימי
למה אבא שלך עדיין בחנות של החלב?
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק^
כאילו מה הקטע? משועממים...
בדיוק^
כאילו מה הקטע? משועממים...
אנונימי
באותו הנושא: