6 תשובות
זה סבבה, ואם זה מצויר אז זה באמת לא נורא
שומעת אחותי גם פתחה עסק והיא שלחה תמונה למישהי שעשתה לה קריקטורה יפה כזאת את חייבת לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אם זה מצוייר אז זה יתן רושם שאני לא מקצועית וסתם חפארית
ואם זה תמונה אמיתית ששונתה באפליקציה לשינוי פנים מה יקרה אם ירצו להיפגש איתי? יזהו שזאת לא אני בדיוק (אני אשנה את הפנים שלי)
אבל אם זה מצוייר אז זה יתן רושם שאני לא מקצועית וסתם חפארית
ואם זה תמונה אמיתית ששונתה באפליקציה לשינוי פנים מה יקרה אם ירצו להיפגש איתי? יזהו שזאת לא אני בדיוק (אני אשנה את הפנים שלי)
אנונימית
עדיף לשים את הפנים שלך, ולא של מישהי אחרת (גם אם זה פייק). אם באמת תגידי למצב שתצטרכי להיפגש עם לקוח או משהו, אין לך כל כך ברירה. :/
למה שלא תשימי תמונה שלך?
למה שלא תשימי תמונה שלך?
שואל השאלה:
כי אני חסרת ביטחון בטירוף, ואני לא רוצה שיזהו אותי אנשים שמכירים אותי כי אני די דחויה בחברה..זה חנות אינטרנטית, זה כזה נורא?
כי אני חסרת ביטחון בטירוף, ואני לא רוצה שיזהו אותי אנשים שמכירים אותי כי אני די דחויה בחברה..זה חנות אינטרנטית, זה כזה נורא?
אנונימית
אני חושבת שאם את רוצה לשים תמונה כלשהי - אז או שלך, או באמת איור פנים. (וזה לא נראה "ילדותי" או משהו כזה, מודה שאני ממש מחבבת).
תזכרי שאת גם לא חייבת לשים תמונה שלך, זה לא הכרח ולא חובה. תעשי מה שאת מרגישה איתו בנוח, ושעדיין ייצג אותך.
תזכרי שאת גם לא חייבת לשים תמונה שלך, זה לא הכרח ולא חובה. תעשי מה שאת מרגישה איתו בנוח, ושעדיין ייצג אותך.
באותו הנושא: