6 תשובות
מה למה שזה יהיה מביך
מי אמר את זה זה לא מביך
שואל השאלה:
התגובות בסרטון הזה: https://vt.tiktok.com/zsdq79dsm/?k=1
אנונימית
זה לא נשמע לי מביך, לא יודע מאיפה המידע הזה הגיע אליך. תעשי מה שטוב לך ומה שלדעתך נראה לך מתאים/יפה.
כי יענו זה מנהג של השחומי עור ולבנים לא יכולים לעשות את זה. זה סתם מטומטם אבל שכל אחד יעשה מה שבאלו.
אני חושבת שזה גם לא טוב לסוג שיער של לבנים פשוט