12 תשובות
מועד ב
שואל השאלה:
זה בגרות פנימית אפשר בכלל לעשות מועד ב?
אנונימית
למה לא
תשאלי את המורה שלך
אין מה לעשות תשקיעי במקצועות החשובים יותר מתימטיקה אנגלית עברית
שואל השאלה:
אני בכיתה יא ונגמר כבר היסטוריה
אנונימית
תלמדי הרבה
תשקיעו יותר
או שתגשי חיצוני בשנה הבאה ותחרשי את חייך
או שלא תעשי עם זה כלום כאילו בתכלס זה היסטוריה, את יכולה לקבל תעודת בגרות גם אם נכשלת בזה.
שואל השאלה:
לע
אנונימית
תקברי את עצמך. את אף פעם לא תצאי מהבושה
תבקשי מועד ב ואן שפשוט תעזבי את זה ותתחילי להשקיע יותר בשאר המקצועות ובהיסטוריה החיצוני תלמדי יותר ותשקיעי יותר