11 תשובות
זה לא צומי ככה היא מרגישה^^
אנונימית
כי כל האנשים רעים
אנונימי
בודהה וחסרת חברים, זה לא ככ גרוע..
זה את בוחרת איך להסתכל על זה...
מי אמר שאף אחד לא אוהב אותך?!
ככה נראה לך?
אז יופי...
זה רק נראה... זה לא באמת :)
יש סביבך אנשים שאוהבים אותך.
^^ אני יודעת וזה מבאס אבל זה לא סותר את זה שהשאלה הזו היא צומי מה נעשה
בסדר אני מבינה אותך, גם אני בודדה
אל תורידי מעצמך
רחמים עצמיים זה לא הפתרון, הכי קל להאשים את הסביבה. אולי היא באמת אשמה, לא יודעת מה המצב בו את קלועה. אבל בחלק מהמקרים גם אפשר להחלץ מהמצב הזה.
יש בעולם הזה אנשים באמת זבל,
אני באמת מבין אותך כי גם אני עברתי חרם שנתיים.
אם את צריכה מישהו לדבר איתו תדעי שאני כאן תמיד
למה אני מבינה אותך
אנונימית
בדיוק בגלל שאת שואלת שאלות צומי כאלו
כי את פיק מי
קודם כל מי שלא חבר שלך או משהו מפסיד אותך דבר שני עם לא תחפשי שמישהו יאהב אותך יקרה ההפך ועם רק תחפשי ו תתעסקי בזה כל הזמן זה לא יקרה אז פשוט תתרכזי בעצמך והכל וזה יבוא לך בזמן הכי לא צפוי ובמקום הכי לא צפוי אומר את זה מניסיון ועם את צריכה עזרה הכל תשלחי הודעה באהבה @itamar_c_08 זה אינסטגרם
1It
באותו הנושא: