3 תשובות
כן אני משקיע זה כיף. ראיתי פירסומת של plus500 אמרתי יאללה ניתן לזה ניסיון וראיתי שהצלחתי להרוויח כסף די מהר אז התחלתי ללמוד את זה קצת וגם עכשיו אני לומד וסוחר וזה כיף
אני משקיע במדדים.
זו השקעה בטוחה יחסית שאין איתה שום בעיה בטווח הארוך.
זו השקעה בטוחה יחסית שאין איתה שום בעיה בטווח הארוך.
במגדל קרן השקעות
באותו הנושא: