7 תשובות
אכן כן
אחותי אל תחכי לו , תכתבי לו את ! יאללה אנחנו לא בני עשר
לא זה לא בסדר שזה שהוא לא שולח לך הודעה גורם לך להיות עצובה, אל תשימי את המצב רוח שלך בידיים שלו אבל זה בסדר שאת רוצה שהוא ישלח
באותה הסטואציה אבל בוכה אחרי שזה קורה
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי לו!
כתבתי לו!
אנונימית
כן, זה הגיוני ואפילו מקסים.
בטח.
באותו הנושא: