31 תשובות
לא נראה לך?!
אין לדעת
שואל השאלה:
יאו כן המורה אמרה שיכל להיות יש מחר חופש וממש בא לי על חופש לפני הבגרות יאו
יאו כן המורה אמרה שיכל להיות יש מחר חופש וממש בא לי על חופש לפני הבגרות יאו
לא, ולמה שייהיה?
^אמור להיות לך חופש לפני הבגרות בכל מקרה
אנונימית
נקווה שלא אבל אמור ליהיות אולי
לדעתי כן.
למי שלא יודע למה, צה"ל עשו איזה משהו במקום בפלסטין ועכשיו החמאס רוצים לנקום.
למי שלא יודע למה, צה"ל עשו איזה משהו במקום בפלסטין ועכשיו החמאס רוצים לנקום.
לא חושבת
יש מצב
לא
חמאס האלה מבטיחים מבטיחים ולא עושים כלום
חמאס האלה מבטיחים מבטיחים ולא עושים כלום
כן
אני לא רוצה שהיה אזעקות אבל גם רוצה כי אני צריך להירגע רגע מהבית ספר כי חלאס כל יום מבחן של 30% ואני לא מספיק
לא לא יהיהו עזקות היום
אני מקווה, חמאס צריך לנקום במתנחלים ובמדינה שנותנת יד לפשעים ולאלימות שלהם.
אנונימי
לעע, הם סתם מנסים להפחיד... הם לא יעשו כלום
אמרו היום ב 16:00 ולא קרה כלום.
אין תכנון כרגע לירי רקטות אבל אי אפשר לדעת בוודאות,
אין תכנון כרגע לירי רקטות אבל אי אפשר לדעת בוודאות,
כן, התכוננה
חשבתי שהרוב יגידו שיהיו אזעקות :(
אנונימית
חחח ממש
קל לדבר קשה לעשות
קל לדבר קשה לעשות
אנונימית
יש לי מחר מבחן תתפללו שכן
אל תתפלל לדבר נורא כזה
אולי אבל לא נראלי
היה איום כזה?
כתוב איפשהו שאמור להיות?
כתוב איפשהו שאמור להיות?
חס וחלילה
שואל השאלה:
גם אני מקווה שלא בעזרת השם יתברך לא יהיה כלום !! עם ישראל לא מפחד!!!
גם אני מקווה שלא בעזרת השם יתברך לא יהיה כלום !! עם ישראל לא מפחד!!!
קודם כל החמאס הם לא אלה שמאיימים ההפך זה הג'יאד האיסלמי והחמאס מנסה להרגיע אותם למרות ששתהם זבלות פחדנים
אנונימית
לא, חמאס לא מעוניינים בהסלמה כרגע.
נקווה שלא
ברור
מצחיק שהם מודיעים לפני שהם יורים... אנחנו נירה בשעה 18:00 לא בעצם ב 21:00 אמא אני צוחקת איזה מפגרים הם... בכל מקרה לא נראה לי שיהיה
באותו הנושא: